Український богословський сайт Контакт
ГОЛОВНА ПУБЛІКАЦІЇ БІБЛІОТЕКА АУДІО ВІДЕО ФОТО ФОРУМ БЛОГЕРИ ОСВІТА
ЗА НАЗВОЮ

Кирилиця

Латинка
А  Б  В  
Г  Д  Е  
Ж  З  И  
Й  К  Л  
М  Н  О  
П  Р  С  
Т  У  Ф  
Х  Ц  Ч  
Ш  Щ  Ъ  
Ы  Ь  Э  
Ю  Я  
А  Б  В  
Г  Ґ  Д  
Е  Є  Ж  
З  И  І  
Ї  К  Л  
М  Н  О  
П  Р  С  
Т  У  Ф  
Х  Ц  Ч  
Ш  Щ  Ь  
Ю  Я  
A  B  C  
D  E  F  
G  H  I  
J  K  L  
M  N  O  
P  Q  R  
S  T  U  
V  W  X  
Y  Z  
Бібліотека 
Візантійський неоплатонізм від Діонісія Ареопагіта до Геннадія Схоларія
(Автор: Юрій Чорноморець)
У книзі розглянуто найважливіший етап у розвитку православної теології — візантійський. Дослідження присвячено еволюції панівного у Візантії напрямку богословської та філософської думки — християнському неоплатонізмові. Візантійський неоплатонізм виникає в деконструкціях Ареопагітик, досягає власної творчої кульмінації в метафізиці Буття Максима Сповідника, зберігає неоплатонічні традиції у метафізиці есенціалізму (кінець VII — початок XIII століть). До падіння Константинополя візантійський неоплатонізм встигає здійснити ще одне коло розвитку. Неоареопагітизм Григорія Палами змінюється творчою метафізикою Каліста Ангелікуда, а з 70-х років XIV століття панує паламітська схоластика, новий есенціалізм. Дослідження підтверджує тезу про філософізацію теології у візантійський період. Ідеалом та методологічним підґрунтям для візантійських мислителів була ідея «філософської теології» Прокла. Антиметафізична теологія Ареопагітик залежала від філософії Дамаскія, останнього схоларха Афінської школи неоплатонізму. Філософія Максима Сповідника переінтерпретовувала прокліанство. Візантійський есенціалізм ідейно і текс туально залежав від александрійського неоплатонізму....
ЗА АВТОРОМ

Кирилиця

Латинка
А  Б  В  
Г  Д  Е  
Ж  З  И  
Й  К  Л  
М  Н  О  
П  Р  С  
Т  У  Ф  
Х  Ц  Ч  
Ш  Щ  Ъ  
Ы  Ь  Э  
Ю  Я  
А  Б  В  
Г  Ґ  Д  
Е  Є  Ж  
З  И  І  
Ї  К  Л  
М  Н  О  
П  Р  С  
Т  У  Ф  
Х  Ц  Ч  
Ш  Щ  Ь  
Ю  Я  
A  B  C  
D  E  F  
G  H  I  
J  K  L  
M  N  O  
P  Q  R  
S  T  U  
V  W  X  
Y  Z  
©2006-2024 - Український Богословський Сайт